نوشته ها
◄
نقد و مقاله
فروغ فرخزاد: خودبودنِ بینقاب
نگاهی به پدیده پولهای مشکوک در سینمای ایران
نگاهی به رسانههای نمایشِ آنلاین در ایران
نگاهی به مجموعه مستند «سوریه: پرونده یک بحران»
نگاهی به «پایتخت ۶»
نگاهی به «خون شد» و «خروج»
نگاهی به «قصر شیرین»
نگاهی به «سرخپوست»
نگاهی به «غلامرضا تختی»
نگاهی به سینمای سهراب شهیدثالث
نگاهی به «لاتاری»
نگاهی به «بدون تاریخ، بدون امضا»
نگاهی به جشنوارۀ فجر 96
نگاهی به نامههای فروغ فرخزاد
نگاهی به «رگ خواب»
نگاهی به «ماجرای نیمروز»
نگاهی به «قاتل اهلی»
یادداشتی درباره «ماجرای نیمروز» و روایتش از سازمان مجاهدین
نگاهی به «ماهگرفتگی» و تصویرش از هشتادوهشت
نگاهی به مجموعه تلویزیونی «حلقه سبز»
مدیریت و سیاست رسانهایِ صداوسیما
فیلمساختن از دیگران، اجازه میخواهد؟!
نگاهی به «بادیگارد»
نگاهی به جشنواره فجر 94
نگاهی به «کلوزآپ: نمای نزدیک»
نگاهی به «محمد»
نگاهی به «برف»
نگاهی به «امروز»
نگاهی به «چ»
نگاهی به جشنواره فجر 92
نگاهی به «رسوایی»
نگاهی به جشنواره فیلم فجر 91
نگاهی به «زمانی برای مستی اسب ها»
نگاهی به «نارنجی پوش»
«قلاده های طلا»، «خصوصی» و سینمای سیاسی
نگاهی به «گشت ارشاد»
نگاهی به بازی گری پرویز پرستویی
گفت و گو درباره «مختارنامه»
نگاهی به «سیزده 59»
نگاهی به «اخراجی های 3»
نگاهی به «یکی از ما دو نفر»
نگاهی به «از ما بهترون»
نگاهی به «سنتوری»
به سود تجارت
نقد سیاسی در هنر امروز ایران
نگاهی به «کیفر»
سینمای مستند ایران، صنف و دولت
فرهنگ در ترازوی اقتصاد
نگاهی به «تسویهحساب»
نگاهی به بازار فیلمهای ویدیویی در ایران
نگاهی دیگر به فیلم «به رنگ ارغوان»
نگاهی به فیلم «به رنگ ارغوان»
نگاهی به «سوپراستار»
نگاهی به «دعوت»
نگاهی به قصهها و مقالههای مخملباف
مستندهای جشن سینمای ایران
نگاهی به «پاداش سکوت»
چند اشاره به چند فیلم جشنواره 1385
نگاهی به فیلم «به نام پدر»
نگاهی به فیلم «به آهستگی»
«چهارشنبه سوری» و دنیای مدرن
نگاهی به جشنواره فجر 1384
نگاهی به «یک بوس کوچولو»
نگاهی به «حكم»
نگاهی به «فرمانده»
نگاهی به «خیلی دور، خیلی نزدیك»
نگاهی به «روبان قرمز»
نگاهی به «دوئل»
نگاهی به «جایی دیگر»
نگاهی به جشنواره فجر 1383
نگاهی به «سگ ولگرد»
نگاهی به «قارچ سمی»
نگاهی به «زیر نور ماه»
عروسك هدایت و عروسك «ساحره»
نگاهی به «مزرعه حیوانات»
نگاهی به «بیمار انگلیسی»
نگاهی به ویدئوكلیپ «الهه ناز»
بررسی تطبیقی «بعد از ظهر نحس» و «آژانس شیشهای»
امید و ناامیدی در آثار مخملباف
نگاهی به «ABC آفریقا»
نگاهی به بازی پرویز پرستویی در «آژانس شیشهای»
حرفهایی از جشنواره 77 برای یك دوست
«مرد عوضی» و «دنیای وارونه»
«ارتفاع پست» و حاتمیكیا
نگاهی به «آژانس شیشهای» و «بانوی اردی بهشت»
«سلطان» و «رضا موتوری»
نگاهی به سینمای حاتمیكیا
زنان در «اعتراض»
نكتههایی در حاشیه و متن «آژانس شیشهای»
نگاهی به «جوانمرد»
نگاهی به «روزی كه زن شدم»
نگاهی به «تایتانیك»
نگاهی به «ضیافت»
نگاهی به آثار رسول ملاقلیپور
نگاهی به «قرمز»
نگاهی به «گاو»
نگاهی به «فراری»
نگاهی به «شب یلدا»
نگاهی به «سکوت»
نگاهی به «درخت گلابی»
نگاهی به «داش آكل»
نگاهی به «پیرمرد و دریا»
نگاهی به «از كرخه تا راین»
نگاهی به «سرباز جین»
نگاهی به «مارال»
نگاهی به «اعتراض»
نگاهی به «یك روز بیش تر»
نگاهی به «آدم برفی»
نگاهی به «بانو»
نگاهی به «بهشت از آن تو»
نگاهی به «راز مینا»
نگاهی به «سیاوش»
نگاهی به «غزال»
نگاهی به «مزاحم»
نگاهی به «نجات سرباز رایان»
نگاهی به «لیلی با من است»
نگاهی به «هیوا»
نگاهی به «معجزه خنده»
نگاهی به «آب و آتش»
نگاهی به «آواز قو»
نگاهی به «سفر قندهار»
نگاهی به «شیدا»
نگاهی به «طعم گیلاس»
مقایسه «عروسی خوبان» و «از كرخه تا راین»
نگاهی به «لیلا»
نگاهی به «مرسدس»
دوران اقتصاد
سینمای مستند: محدودیت و جذابیت
سینمای معناگرا: ماده در خدمت معنا
فیلمهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری
اظهارنظر در فیلمهای انتخاباتی
پیچوخم اجازه اقتباس از آثار صادق هدایت
از نگاه دادگاه تا نگاه سینما
مرگ فردین
سینمای جوانپسند/ سینمای جوانگرا
مدیریت سلیقه ای در زیر مجموعه های معاونت سینمایی
سینمای مستند و کوتاه در جشنواره های فجر، سینما حقیقت و فیلم کوتاه
فیلم فاخر،همان فیل هوا کردن است؟!
تلویزیون ایران در دوره ضرغامی
داوری در جشن سینما: حق یا امتیاز؟
تلخی، سیاهی و انتقاد در سینمای ایران
دولت و سینما: تفاهم یا تقابل؟
درباره معاون و معاونت سینمایی دولت احمدینژاد
نگاهی به برنامه «به اسم دموكراسی»
ارنست همینگوی، زندگی و آثار
هنرمندان و تبلیغات انتخاباتی
نگاهی به سینمای ایران در سال 1384
جریان سیال ذهن در «شازده احتجاب»
نگاهی به مجموعه «ایوب پیامبر»
نگاهی به فیلم نامه «سکوت»
نگاهی به «داییجان ناپلئون»